Dark florals

Dark florals

fevereiro 14, 2018


If you follow me on the regular, you probably know that I am all about prints. This season I speacially love bold prints, I simply cannot help but fall in love with the dark florals. Much more sophisticated and elegant, I absolutely love the way a dark background adds a bit of edge to this otherwise very feminine print. To combat the cold I decided to add a black turttle neck under the dress and I think this combo is a lot more dramatic but at the same time super lovely. Let me know your thoughts.
Xoxo, Eliana

Se me seguem regularmente, provavelmente sabem que eu adoro estampados. Nesta temporada, estou a gostar muito dos mais escuros, simplesmente não posso deixar de me apaixonar por estas florestas negras. Muito mais sofisticado e elegante, adoro a forma como um fundo escuro acrescenta um pouco de interesse a este estampado, continuando a ser muito feminino. Para combater o frio, eu decidi adicionar uma camisola de gola alta preta por baixo do vestido e acho que esta combinação se tornou muito mais dramática, mas ao mesmo tempo super amorosa. Deixem-me saber a vossa opinião.
Xoxo, Eliana


I WAS WEARING
                                         
Dress: c/o Yanna
Necklaces: c/o Piligrim
Boots: Straivarius
Makeup: c/o Nabla Cosmetics
Sunglasses: Dior, c/o Ergovisão

Comentários